סופסוף רכבתי על אופניים בפעם הראשונה בחיי!

כמוני, גם ישי הגשים חלום – עזב את ענף ההיי טק ופתח בספטמבר 2009 חברה לסיורי אופניים בתל אביב והזמין אותי לטיול רכוב.

.כתבתי לו: "פגעת בנקודה רגישה, אני לא יודעת לרכב"!
"את הסיור נעשה באופני טנדם", ענה לי, "תוכלי ליהנות מכל העולמות – לחוות את חוויית הרכיבה והדיווש וגם להסתכל לכל עבר, להתרשם, לצלם ולשיר, אם תרצי. בואי, הנאה מובטחת לך!
להתראות, ישי".

מיד הסכמתי. אני בעד אנשים שמגשימים חלומות. אתם יודעים, לעתים החומרים מהם עשוי "חלום" הם פשוטים, וכשמגשימים אחד, אפשר להמשיך ולהגשים את ה"חלום הבא".

נפגשנו במרפסת של מועדון השייטים, פינת חמד סגורה לחברי מועדון החתירה בלבד. "הנה האופניים", הוא הצביע על זוג אופניים אדום ובעל נוכחות בסגנון רטרו. פחדתי שאפחד, אבל זה לא קרה. מהרגע שישבני נח על המושב, רגלי על הפדאלים, וישי מפדל לפני – הייתי רגועה. כה רגועה עד שהתקשיתי להפנים את העובדה שאני חולפת ברכיבה על פני נופיו המוכרים של הפארק בו אני צועדת לעיתים קרובות. רכבנו לכיוון שבע טחנות, אבל בשל הגשמים, המעבר היה סגור. ישי עצר. התיישבנו על ספסל. הוא הצביע על היונים שישבו על הענף – "תראי כמה רומנטי".

הוא הוציא מאפה טרי מתרמילו, ומיד התקהלו סביבנו כל בעלי הכנף שהיו בסביבה, בדרישה שלא משתמעת לשתי פנים לקבל את הפירורים שלהם

קמתי לצלם קבוצת ברווזים שצעדו בשורה, וישי שאל "רוצה לראות את הבית שלהם"? הוא הוביל לשביל צדדי ביער בראשית, ושם, בין קני סוף, חיפשנו אותם, אבל גם הם ניצלו את היום השמשי לטיול

 

בדרך כלל כשאני צועדת ברגל, אני חלק מהנוף. שמה לב לרחשי הסביבה. על האופניים ראייתי לא השתנתה, ראיתי יותר אבל היה לי פחות זמן להתבונן. זו תחושה נעימה לשבת מאחור ולסמוך על ישי בעיניים לא עצומות. הוא בוחר את השביל, קובע את המהירות, ואני נענית וזורמת איתו

ראינו מגלן ושני תנים

 

 

נכנסנו לגני הסלע שאפילו תל אביבים לא מכירים

 

בגן הבנים שוב עצרנו וישי שלף חטיף בריאות. תוך רגעים הגענו לנמל. המעבר החד בנוף מהפארק לים, הוציא ממני קריאות "וואו". חשבתי שזו חוויה נהדרת לתיירים ולאורחים שלא מכירים את העיר, לראות את נופיה המתחלפים תוך כדי רכיבה. נמלטנו מהשפריצים של הגלים לאורך הטיילת, והצבענו על הספסלים הרטובים שנראו כמו כלבי ים מתחרפנים בשמש.
"רוצה להמשיך?", הוא שאל. הייתי בשוונג, אז עניתי – "כן", אבל בדולפינריום העכוז שלי גילה סימני אי נוחות ואמרתי לו אחורה פנה, שלוש שעות רכיבה לפעם ראשונה זה בהחלט מספיק. עצרנו לצלם את אנשי הדומינו בחוף ירושלים.

 

אכלנו סלט בחוף מציצים. ישי הבטיח לי שבקרוב ארכב בקלי קלות ואקרע את העיר. אז גם אוכל להשלים את היכרותי עם שאר המסלולים שהוא מציע למשפחות, לקבוצות ולזוגות. ישי גבינט טל. 052-5342368. כל הפרטים באתר www.tour-on-bike.com

6 תגובות ל “הגשמתי עוד חלום”

  1. אורית חן

    אני רוכבת בקביעות בפארק ועכשיו מגיעה לפעמים עד יפו דרך פארק מדרון יפו החדש.
    ובאמת, המעבר מנופי הפארק הירוק לטיילת מקסים אותי בכל פעם מחדש. אמליץ למנהלת משאבי אנוש בחברה שלנו, לפנות לישי ולארגן לנו סיור כזה. נשמע לי נפלא! תודה על היזמה והרעיון

  2. מיכל

    גם עשית חיים וגם הבאת לנו מטעמי המסע. איזה עיר ניפלאה היא תל אביב?

  3. דן כהן

    לפני שנה ראיתי במו עיני קבוצות רוכבים בערים הללו. רכיבה היא דרך מהירה ויעילה לחוות את העיר. בערים גדולות פעילות זו כבר מאורגנת וממוסדת ואני שמח לשמוע שכעת גם בתל אביב אפשר!
    כשיהיו לי אורחים מחו"ל – גם מצפת, מבאר שבע או אשדוד שהן "חוץ תל אביב".., אזכור להמליץ בפניהם על סיורי האופניים.

  4. ישי

    העיר תל אביב אידיאלית לסיורי אופניים – 65 ק"מ של שבילי אופניים נוחים ומישוריים המקשרים כל אתר שווה בעיר, מזג אויר נוח כמעט כל השנה ואווירה תל אביבית ייחודית.. שמח שאהבת ובעיקר שמח שהנאה והתפעלות מאפיינים את כלל המגיבים שהשתתפו איתי בסיורי האופניים. מכאן הכל התחיל ומקווה שכך גם יימשך. מזמין אותך ואת הקוראים להתעדכן מפעם לפעם על הסיורים המודרכים באתר: http://www.tour-on-bike.com ולהתראות בהמשך.

  5. מירי

    השתתפתי בסיור אופניים באמסטרדם ובברלין ובאמת תהיתי מתי אוכל לסייר על אופניים גם בתל אביב. תודה לך ששיתפת אותנו בחוויה, בקרוב גם אנחנו.

  6. קרן

    רכיבה על אופניים בפארק בלי צורך לדווש מעוררת בי חשק להצטרף לסיור כזה

מעניין לשמוע מה אתם חושבים

  • (יתפרסם בקרוב)