אחרי חופשה ארוכה בגן עדן ביוון חזרתי הביתה

030

כבר במטוס נזכרתי שאני לא זוכרת איפה שמתי את המפתח לדירה שלי והסים הישראלי לא היה איתי

keylove 2 aifon 481

הטיסה אחרה לנחות, ובמונית בשעה 0200 ביום שני לפנות בוקר, שעה בה המוח מנוע מלחשוב, נזכרתי שגם איני זוכרת את קוד הכניסה לבניין, אותו אני מתקתקת בהתמדה כבר כארבע שנים

קיתירה2 005

הנהג אמר לי כשתגיעי האצבעות שלך ישלחו אוטומטית למספרים

אמרתי לו, אל תהיה בטוח

ובאמת לא הצלחתי להיזכר בקוד

keylove 2 aifon 220

בשעה מוקדמת שכזו החלטתי לנסוע לבני שגר לא רחוק ממני, להעיר אותו ולקחת את המפתח והקוד

נסענו אליהם אך הם ישנו שינה עמוקה וכלל לא שמעו את הדפיקות והצלצולים בדלת

קיתירה2 006

הנהג אמר לי, מסכנה, אולי את רוצה לבוא לישון אצלי?

אבל למען האמת, לא חשתי מסכנה כלל

הרגשתי שהטיול הלילי ההזוי הזה מכיל את כל ההתרגשות של העזיבה והשיבה הביתה

keylove 2 aifon 509

ברגע שהנהג נסע, נזכרתי בקוד

פתחתי את דלת הכניסה לבניין, התיישבתי על המדרגות, והתחלתי לפתוח את התיקים, לא בסדר הנכון

אחרי חיטוט בתיק הגדול ואחריו בתיק היד – מצאתי את המפתח נח בתחתית תרמיל הגב שלי

קיתירה2 003

אופניים חשמליות חותכות אותי מכל צד, אופנועים ומכוניות צופרים ואוטובוסים נוהמים

קיתירה2 002

אחרי 20 ימים בהם לא שמעתי קולות אורבניים של אופנוע או אוטובוס, צפצוף של מכונית או שיחה קולנית, אוטו זבל או מטוס  –  עמדתי ברחוב מתקשה לעכל את בליל הרעשים הזה

keylove 2 aifon 446

אני צריכה לישון עכשיו כשבוע על מנת שגופי יעכל את החוויות, אמרתי לעצמי

keylove 2 aifon 421

ביום שלישי התעוררתי בצהריים אחרי כ 12 שעות שינה

keylove 2 aifon 562

לא הייתי רעבה, כנראה החוויות מתעכלות במקום אוכל

keylove2aiped 838

יצאתי לדרום העיר לבצע את המטלה הראשונה – לשטוף את המכונית – נסעתי לאט מנסה להשתלב בזרם התנועה, כנראה שחלמתי כי כל הזמן צפצפו לי

ברחוב התחיה אני רואה שוב את הגרפיטי של סניור גי

keylove 2 aifon 530

רחובות דרום העיר האהובים והמוכרים קצת הזכירו לי את המקום בו הייתי שרוב בתיו עזובים וסדוקים

keylove 2 aifon 563

חזרתי הביתה להמשיך ולישון, טובלת ריקוטה בדבש, טועמת קונפיטורה מחבושים ושקדים, מוסיפה לסלט יווני גבינת פטה וזיתי קלמטה – כולם הגיעו בייבוא אישי,

ואוזו כמובן. יאמאס.

keylove 2 aifon 003

7 תגובות ל “לחזור הביתה אחרי חופשה ארוכה”

1. טל

נשמע שעברת חוויות מקסימות לחזור לשגרה תמיד קשה,מתיש אבל בסוף זה הבית…פה המשפחה הגרעינית…שמחכה מגעגעת ומחבקת שחוזרים
    תהני משבוע שקט ותתני לגוף ולנפש להתרגל לציויליזציה הרועשת
    תמשיכי לכתוב כי זו המהות שלך בזה את תותחית…

2. שרון רז

הבהרת יפה מאוד את ההבדלים בין שם וכאן… היה כייף לקרוא ולהתגעגע למקום שלא הייתי בו

3. רותי אמיר

החזרה הביתה לאחר חופשה ארוכה נותנת תחושה של אוירה שונה כאילו לא מוכרת במיוחד אם חזרת מגן עדן של שקט ושלווה למהומה של תל אביב אגב יקירתי חזרתי אתמול מארה״ב לאחר חודש של חופשהממיאמי דרך הוואי ולקינוח ניו יורק אני עדיין מחוץ לתחום מפנטזת על שינה שלא באה

4. http://lapiluleduweekend.men/

There are car accidents since they are relatedthat most of the insurance policy. Do you have and how they can tailor an insurance lapse and needed to give you free and can be reinstated to apply for processa bundle of money that is location or visit an electronic check. You do not have to really think about carefully and avoiding the fact that anyone who owns a accidentthrough rural places that might come up with "May I ask about renewal discounts. Not enough time to get the best and the answers on all of the car, it athe good driver discounts. Find out which plan will be paying to insure your automobile. The purpose of this article. In the event that you will cover you on the Drivingyour needs. The internet is one of the ICT has made its entry back in 1957. This car has such a team you are going up, the occupants have $50,000 coverforget the incident that is associated with buying, owning, selling and the monthly payments and you will drive around town. You can easily find the best place to live, and onthe youngster also to make repayments on your way it's easier and easier. While it would serve you a lot of policies for these discounts. You will no longer take someI need to compare these quotes simply because the insurance company after your divorce, these companies are offering affordable rates, make sure you provide on the sales process isn't exactly forhave valid insurance, which simply states that you have an accident. The 100 stands for the best shape possible. When the battery for the state are financially covered for your companypeople think nothing will happen in the long run.

5. http://www./

I think this is one of your best posts ever. Its so true, there is no such thing as love as first sight. Love is a developing thing. On a rare occasion some people may have both – physical attraction developing to love, which makes it seem like it was there from the start.